//Everyone Loves You
T.B.K sayanggg !

Sunday, June 16, 2013 @ 3:41 AM | 0 Comment [s]

heyy :D korangg bace entri tuh ? tuh entri yang pertame aku post . its about my besties . geng wa kat skola bhaii  . dari form 2 sampai sekarangg kiteorang ta penah berpecah , ketawa bersama , menangis bersama . ku bersumpah suka duka kita pon bersama . gengg nih terdiri daripada 6 orangg . tapi sayanggnye yang sorangg tuh da naik kelas . tapi kiteorangg ta penah putus kawan . kalau gaduh pon 2,3 hari da baik . diorangg nih sume tersangadlha baik , caring , kelaka , friendly . kalau jumpe ta sah kalau ta bergosip and gelak-2 . yang pentingg aku sayangg diorangg gile-2 lah ! kami buddyz takan terpisah . smoge allah kekalkan persahabatan kami until jannah . aku bersyukur sangad kerane mempunyai kawann yangg macam diorangg . mereka jantungg hati sayee :')



see that girl ? name full dy asfa marsya nayli binti md diah . nickname nayli . cantikkan dy ? putih ! dy caringg , baik , rajenn , satu kpale jea dengan aku , suke nyanyi lagu english untuk aku . kalau aku ta blaja nanti dia marah . kiteorangg rapat gilee dari form 1 sampai sekarangg dalam kelas kiteorangg duduk same-2 , ta penah pisahh :D




yang nih pulak norwafaiezi binti md lood . panggil wafa / waput .dia nih kecik jea oranggnyee . palingg comel ! da macam adik-2 kiteorangg dah padahal dia lahir paling awal . form 2 kiteorangg rapat pastuh dia naik kelas :( sedehh bhaii da ta same kelas ngan budak sowgg nih . kalau tak dia lha yang paling rapat gile dengan aku , dia time study fokus . cakap macam mane pon dia diam jea . macam mane pon kiteorangg still anggap dia geng kiteorang walaupun dia da ade geng sendiri sekarang .




haa ! yangg nih pulak nur amira najihah . panggil myraa / syira dia nih manje oranggnyee , comel , baik , caringg . selalu share masalah dengan dia . kalau dia ada masalah pon dia akan share dengan aku . kiteorangg da macam adik bradik .  dia nih sensitif sikid aw . kau buad dia nanges . muke kau aku debik .dia suke berkepit . how sweet <3




yang nih name dia ana marahaini binti abu bakar . panggil ana .dia nih garangg . jenis yang ikod mood . tapi bile mood dia baik , memangg gile-2 ahh . gelak macam na pecah perod . dia pandai math , kalau duduk dengan dia selalu cakap pasal  budak-2 fb , keek , twitter . macam-2 lah . kdangg kiteowg skype sesame . macam-2 kebiyolan berlaku .



name dia nih pulak nurathirah binti mohd rais . panggil jea tyra . dia baik , comel , caringg . suare dia aumm , comel jea . kiteorangg suke dengki dia . coz dia nih pemalu . tapi bile dia hangen , pehh pedass woii . aku pon tkod . kiteorangg rapatt gile babeng . mase form 1 aku yangg mule tegur dy , see ? sampai sekarangg kiteorangg kekal b'kawann . sllu kua jalan ngn dia berkongsi rahsie :')




and the lastly , norafidah binti mohd lazi . panggil pidah / mate . nape panggil mate ? tengok aa mate dia bulat . menawann >< dia nih nampak jea pendiam tapi sbenanyee menggile gak macam kiteorangg . 2x5 jehh . dia nih bile orangg cakap suke buad muke serius pastuh nanti gelak .hahaha . dia nih kelaka . yangg penting aku happy kawan dengan dia :)




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello everybody, my name Nur Amirah Farhana. Sweet 16 :) Btw, thanks for visited my blog.

Navigation

Diary About Stuff Them


ILOVEYOU

i'm friendly , i need someone special in my life :')

The Credits

Template by : Aina Syaza
Basecode : Farisya
Images : We♥it
Full Edited : ZatyyLaaaaWhoii