//Everyone Loves You
sayangg kau jaii :')

Sunday, June 16, 2013 @ 4:21 AM | 0 Comment [s]

sejak da pandai gune blog nih aku asyik update jeh kan ? kay , sekarangg aku na storyy pasal adek angkat aku , name dia nurul izzati binti rajie . blogg sayee dia yang buadkan :D kiteorangg dah setahun 2bulan . lamee kan ? banyak suke duke dalam relationship kiteorangg kongsi and tempuh . na diringkaskan citeww .dulu time dia mule-2 masuk skola , aku ta kenal dia . pastuh ade sorangg membe aku yang penyangak nih tipu aku , dia cakap dia b'angkat ngan sorangg budak form 1 , budak asrama . aku tnye sape . dia cakaplah zaty , aku cakap aku na tengok . then satu hari tuh aku ade tugas cari budak wakil mssm . aku pegi kelas dia dengan membe aku tuh -_- dia cakap yangg duduk belakangg tuh zaty , aku pegi dekat dia aku tanye . name zaty kea ? dia angguk , senyumm jea . sejak tuh aku rasee minad kat dia . bile aku dapat twu dia da putus ngan membe aku tuh . pdhal diorangg ta b'angkad . kaww-2 aku kene tipu . pastuh aku try usha-2 ckit . haha da dpad pastuh melepas . dia mintak putus , frustt woii . aku sayangg dia , stiap hari time rehad curi-2 pandangg . dia pmaluu. tah macam mane dah lame-2 tuh pintu hati dia t'bukak dia cari aku smulee . aku happy gileee ah ! sejak tuh kiteorangg rapat . kdang-2 kitorangg sllu gaduh sampai putus then gb smule . tp sekarangg alhamdulillah takde agy istilah PUTUS . kalau gaduh ponn try slowtalk . bincangg elok-2 . aku sayangg dia macam adik kandungg aku sendiri . dia seorangg yang cantik , comel , memahami , caringg , pemaluu  dan manje , sllu berkongsi citeww and masalah . dia ade time susah senangg aku .ape yangg aku harapkan agar relay kiteorangg berkekalan , tanpe dia aku susah na move on sebab dia da menjadi separuh daripada khidupan aku , jangann curi dia dari aku bodoh ! pleasee lah . aku sayangg dia teramat ! tengs for everything dek :')











Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello everybody, my name Nur Amirah Farhana. Sweet 16 :) Btw, thanks for visited my blog.

Navigation

Diary About Stuff Them


ILOVEYOU

i'm friendly , i need someone special in my life :')

The Credits

Template by : Aina Syaza
Basecode : Farisya
Images : We♥it
Full Edited : ZatyyLaaaaWhoii