//Everyone Loves You
my lovely sista :'D

Sunday, June 16, 2013 @ 6:53 AM | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM . heyy korangg . see ? sekarangg aku suke sangad update . sekarangg nih aku na story pasal akak omeyy aku nih NADIRAH ABDUL KADIR . firstly aku tengok dia , aku ta cayee yang dia tuh form5 . yelhaa tengok dia  ponn macam baru form 1,2 kott tp muke dia matured. .kenal ponn time handball . . aku na tegur tapi aku segann . aku ingadkan dia sombongg aw ,tapi bile da betol-2 kenall . ya ALLAH dia friendly gilee . .beberape hari lepas tuh kiteorangg makin rapat . entah macam mane satu hari tu , aku beranikan diri , aku jujur yang aku na b'angkat ngn dia and dia pon cakap bole dia open jea . sumpah terharu . aku ta sangke gilee kot . mule niat na b'kawann biase jea skaly da terlanjur . makin lame makin rase sayangg so mane bole kawal lagi kan ? sepanjangg kiteorangg b'angkat dan selama aku kenal dia tersangadlahh baik , caringg , manje , comell , hargaii aku , spotingg , memahami. .aku rase dia seorangg akak yangg perfect lha . dia ada lagi sorangg adek angkat . tapi aku ta kesah ponn :) sebab aku kenal adik dia tuh , dia baik sangad .aku ta penah mintak dilebihkan , asalkan same-2 happy . aku rase da cukup adil . aku pun ta penah rase kekurangann . yangg pentingg aku happy dan bersyukur kerana ALLAH telah hadirkan dia dalam hidup aku . anugerah terindah ALLAH berikan .may ALLAH bless us . aku ta janji na jadi adik yangg terbaik , tapi aku akan buad ape yangg termampu untuk happy kan dia sebab aku tanak dia rase kekurangann. aku sedih bile dia sedih , aku happy bile dia happy . aku phamm masalah dan stiap ape yangg dia lalui . aku dah janjy takan tinggalkan dan lupe kan dia , macam tuh jugak dia . aku takan tuntut ape-2 . cume aku harap dia tak penah lupekan aku , sebenarnye aku tanak menjanjikan apa-2 sebab takut ta ditepati , tapi aku berani berjanji sebab aku yakinn aku akan tepati . sayangg kau sangad-2 kak . tengs for everythingg , im so appreciate :')  

                                         
  

palingg suke gamba akak yangg nih . omeyy angad :')


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello everybody, my name Nur Amirah Farhana. Sweet 16 :) Btw, thanks for visited my blog.

Navigation

Diary About Stuff Them


ILOVEYOU

i'm friendly , i need someone special in my life :')

The Credits

Template by : Aina Syaza
Basecode : Farisya
Images : We♥it
Full Edited : ZatyyLaaaaWhoii